Yolanda en haar visum - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Yolanda en haar visum - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Yolanda en haar visum

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

Bij het online inchecken gistermiddag kregen we een mededeling dat het inchecken gelukt was, maar de boarding pass kregen we nog niet omdat de autoriteiten een controle van de papieren vereisten voor deze bestemming. OK, ook goed.
Bij de incheckbalie op Schiphol werd wel direct naar de boarding passes gevraagd, en verbaasd gereageerd toen ik zei dat we die niet hadden gekregen, en waarom.
Juffrouw zucht en begint de papieren te controleren, al snel bleek dat Yolanda geen visum voor Australië had. Gelukkig stonden we met een papier in ons hand waaruit bleek dat de visa wel degelijk waren aangevraagd.
Supervisor erbij, die rammelt wat in de computer en meld vervolgens dat Yolanda nog altijd in Australië zou zijn en daarom geen inreisvisum kon krijgen.
Kennelijk is Yolanda na haar laatste Sydney stationering voor de KLM niet uitgeschreven.
Ik vond haar idd af en toe wat afwezig