Katoomba - Reisverslag uit Junee, Australië van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Katoomba - Reisverslag uit Junee, Australië van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Katoomba

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

14 Juni 2014 | Australië, Junee

Kort na het plaatsen van mijn vorige verslag werd ik gebeld uit Nederland met slecht nieuws over de gezondheid van mijn moeder. Ze was al een tijdje niet lekker en de achterliggende oorzaak kon maar niet gevonden worden.
Nu dus wel, ze is opgenomen in het Ziekenhuis Amstelveen, wordt daar goed verzorgd, ze krijgt veel bezoek van de hele familie, en na telefonisch overleg is besloten dat we niet direct terug hoeven te komen.

Wij gaan dus verder met ons reisje.
We hebben eerst nog even om 05:00 onze tijd naar de wedstrijd Nederland-Spanje kunnen kijken. Geweldig!
Vanwege het weer wat nog steeds niet echt meewerkt zijn we 's morgens maar gewoon weg gereden uit Katoomba.
Onze bestemming voor vandaag was Narrandera. Onderweg wisselend weer, droog met af en toe zon. Wel op een picknickplaats onderweg lekker koffie kunnen drinken in het zonnetje.
Later nog even boodschappen gedaan bij de Aldi, die is hier ook lekker goedkoop.
Onderweg bleek Narrandera te ver, en uiteindelijk zijn we gestopt in Junee. De campsite moesten we al in het donker zien te vinden. Hele aardige mevrouw bij de receptie, vanwege de zware regen op dat moment deed haar (draadloze) betaalterminal het op dat moment niet, maar, no worries mate, we konden ook 's morgens betalen. Toen ik 's morgens voor haar neus stond om te betalen was ze totaal vergeten dat ik nog moest betalen. Leve de kleine dorpjes.