Dag 3 - Reisverslag uit Niegosławice, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Niegosławice, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

22 Augustus 2016 | Polen, Niegosławice

Na een heerlijke nacht in onze kasteelkamer hebben we uitgebreid ontbeten van het zeer ruime ontbijtbuffet.
We zijn nu overigens in Zamka Kliczkow, oftewel Kasteel Kliczkow in het plaatsje Kliczkow, maar dat is heel klein.
Na het ontbijt zijn we vertrokken naar een nabij gelegen aardewerkfabriek, (Boleslawiec) waar we ook een rondleiding hebben gekregen, en uiteraard is er iets gekocht.
Daarna het plaatsje Boleslawiec bekeken. een mooi oud marktplein.
Daar hebben we ook geluncht (uiteraard met behulp van Marysia) en dat was weer lekker.
Na de lunch weer terug naar ons kasteel en daar rondgewandeld door de kasteeltuinen, en vervolgens gezwommen in het zwembad. Dat was lekker.
Nu zit ik op het terras op de binnenplaats omdat daar wel Wifi is, en straks gaan we het diner buffet maar eens proberen.
Morgen vertrekken we weer.

• 23 Augustus 2016 - 09:44

Rianne:

Nou dat klinkt helemaal niet verkeerd!

Tags: