Dag 9 (zondag) - Reisverslag uit Czarny Las, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Dag 9 (zondag) - Reisverslag uit Czarny Las, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Dag 9 (zondag)

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

29 Augustus 2016 | Polen, Czarny Las

Op zondag hebben we inderdaad een rustdag gehouden. Het was erg warm weer, maar we hebben prima op ons eigen terras onder de parasol kunnen zitten.
Aan het einde van de middag hebben w een wandeling van een uur over het Poolse platteland gemaakt. Dat was mooi.

Daarna hebben we ons wat opgefrist en zijn we naar ons diner gegaan.
Er was nog een restje van het huwelijksfeest over, en al zaten die in een apart zaaltje, we konden toch meegenieten van hun kamerorkestje van 3 violistes die prachtige muziek maakten voor de bruiloftsgasten maar dus ook een beetje voor ons.
Als je dan in zo'n prachtig ingerichte kasteelzaal zit, met live muziek, en heel erg lekker eten dan is het leven toch wel fijn.

Toen de muziekdames er mee stopten en de bruiloftsgasten hals over kop vertrokken zijn wij ook maar gegaan. Maar bij onze terugwandeling door de tuin bleek waarom de bruiloftsgasten zo snel vertrokken; er was voor hun namelijk nog een hele show met jongleur/vuurspuwer en vuurwerk in de tuin!
We hebben maar even meegekeken (van een afstandje).

• 30 Augustus 2016 - 09:44

Rianne: