Weer thuis... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Juli 2014 | Nederland, Amstelveen

Intussen zijn we dus weer thuis.
Ik heb me al door door al mijn e-mail heengelezen, ik heb 1360 foto's op de computer overgezet en, waar nodig, rechtop gezet.
Ik ben nog bezig om ca. 7 uur video te importeren. En dat moet dan allemaal uitgezocht worden.
We hebben dan ook wel 4899 kilometer gereden, drie steden bezocht, twee landen, in 28 dagen.

De eerste klanten hebben alweer gebeld, kortom het gewone leven dient zich weer aan.
Zoals ik al een klein beetje heb genoemd in een van de verslagen is bij mijn moeder een ernstig ziekte geconstateerd, en daarvoor is ze nu onder behandeling. Onderweg hebben we regelmatig contact gehad, en teruggaan of doorgaan was een regelmatig te nemen beslissing. In overleg met het thuisfront zijn we toch maar doorgegaan met onze reis, maar het waren lastige beslissingen.

Ik zeg hierboven dat het gewone leven weer begint, maar dat is dus niet helemaal waar. Mijn zuster en zwager hebben drie weken lang zeer goed en intensief voor mijn moeder gezorgd, en wij kunnen dus nu ook ons steentje gaan bijdragen. Hoe het verder gaat is uiteraard koffiedik kijken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 17617

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 12 September 2016

Rondreis Polen

29 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

New York en Washington

04 Juni 2014 - 02 Juli 2014

Australië en Dubai

Landen bezocht: