Maandag 10-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Maandag 10-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag 10-08
Vandaag na het vaste ochtendritueel zijn we lopend naar het National Air and Space Museum gegaan. Althans Jeroen en ik, Yolanda hebben we onderweg bij de botanische tuin gedropt.
We zouden met de metro gaan, maar uiteindelijk bleek dat we dan evengoed nog een eind moesten lopen, en dan uiteindelijk ook 45 minuten onderweg zouden zijn, de looptijd hadden we geschat op ook 45 minuten en dat bleek te kloppen.
Het weer was niet zo heel goed, bewolkt, benauwd en een paar keer wat spetters. Daarom hadden we ook besloten weer een museum te doen.
Halverwege de middag hebben we Yolanda ge-sms’t dat er een Imax 3D film begon bij ons diezij ook wel zou willen zien. Yolanda was inderdaad uitgekeken in de botanische tuin, is naar ons toegekomen, en we hebben met z’n drieën naar de film gekeken.
De botanische tuin was overigens ook erg mooi.
Het goede nieuws is dat anderhalve dag Jeroen en ik nu alles gezien hebben. Dat wil zeggen in deze locatie. Er is nog een locatie van het Air and Space Museum op het vliegveld waar ze de grotere vliegtuigen etc bewaren, en uiteraard willen we dat ook allemaal zien. Yolanda moet nog eventjes lijden.
Op de terugweg zijn we weer gestopt bij Union Station waar we nu in een echt restaurant heerlijk hebben gegeten, Weer eens wat anders dan de Food Court.
Nu zijn we weer in het hotel, en gaan zo eens bedenken wat we morgen gaan doen.

• 11 Augustus 2015 - 18:24

Geertpaul:

Klinkt allemaal prima. maar moeten jullie echt gaan bedenken wat jullie gaan. Zal wel een keuze uit jullie programma zijn. Geniet er van!