Woensdag 12-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Woensdag 12-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

12 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Woensdag 12-08
Vanmorgen zijn we na het ontbijt weer naar de Mall gelopen. Jeroen en Yolanda gingen naar het Holocaust Museum. Ik ben daar in mijn KLM tijd al geweest en vond het toen vrij heftig. Dus ben ik bij de botanische tuin achtergelaten, net zoals Yolanda eerder deze week.
De botanische tuin is vrij klein, dus ik was daar redelijk snel weer mee klaar, maar verder langs de Mall zit het National Museum of American Indians, dat ik toen maar met een bezoek heb vereerd. Ook dit is niet zo groot, dus ben ik doorgelopen, langs de stadsvestiging van het Air and Space Museum, naar het Arts and Industries Building, maar dit was helaas gesloten voor renovatie.
Dus toen maar doorgelopen naar Smithsonian Castle en daar even rondgekeken.
Hier kreeg ik een smsje van Jeroen dat ze klaar waren, en naar het Natural History Museum zouden komen zoals afgesproken. Toen we daar elkaar allemaal weer hadden gevonden hebben we daar even rondgekeken, maar intussen waren we het allemaal wel een beetje zat, dus zijn we teruggelopen. Ook weer een wandeling van ruim een uur.
Straks even eten en dan weer slapen.

• 13 Augustus 2015 - 18:32

Geertpaul:

Aardig aan het bezichtigen geweest. Hebben jullie soms nog een vakantie nodig om van deze bij te komen?