Hannover - Reisverslag uit Hannover, Duitsland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Hannover - Reisverslag uit Hannover, Duitsland van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Hannover

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

20 Augustus 2016 | Duitsland, Hannover

We zijn vanmorgen een kwartiertje te laat vertrokken, maar dat was al verwacht en ingecalculeerd, dus we waren precies op tijd bij Wim en Marysia.
Alle bagage kon mee dank zij de enorme kofferbak van de Volvo.
Tegen 11 uur reden we bij hun weg op weg naar Hannover.
Het verkeer in Nederland was druk, vooral bij Utrecht door de afsluiting van de A!, maar gelukkig geen file.
Net voor de grens hebben we heerlijk geluncht bij een AC restaurant. Daarna snel weer verder.
On 15:40 kwamen we aan bij het hotel in Hannover. Daar de auto in de parkeergarage kunnen zetten (er zit geen Duitse milieusticker op!).
Na even de bagage naar de hotelkamers gebracht te hebben zijn we de stad in gegaan.
Hannover heeft een oud centum met best wel veel mooie gebouwen maar het is een beetje rommelig allemaal.
We hebben heerlijk gegeten in een restaurantje bij het Marktplein. Daarna zijn we weer terug gelopen naar het hotel.
Morgen om 9 uur ontbijten en dan op naar Polen.

Die Volvo rijdt overigens wel heel erg lekker.

• 21 Augustus 2016 - 07:36

Rianne: