Dag 7 - Reisverslag uit Jugowice, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Jugowice, Polen van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

26 Augustus 2016 | Polen, Jugowice

Vandaag hebben we dus toch een rustdag gehouden. Wel zijn we na het ontbijt even met de auto weggeweest om naar de dichtstbijzijnde flappentap te komen, die was twee dorpen verderop. De Zloty's waren namelijk op.
Dat dorp was verder alleen maar een dorp zonder bijzonderheden, wel zijn we even een supermarkt(je) in geweest voor wat kleine aankopen.

Na terugkomst wilden we bij het zwembad in het zonnetje gaan zitten maar dat mocht echt alleen maar in badkleding. Dus toen naar een ander terras, waar we door een ongelooflijk stuk chagrijn werden bediend.

Omdat ook de eetzaal in de loop van de dag was verbouwd tot receptiezaal voor een hele grote bruiloft en e tafels voor de normale gasten ergens in een apart zaaltje in een hoekje waren gezet voelden we ons helemaal niet meer welkom en zijn we dus maar op pad gegaan om te eten.
Het restaurant waar we twee dagen geleden waren geweest voor de lunch leek wel een goede kandidaat, maar voor de zekerheid hebben we eerst gekeken aan de overkant van het elfde stuwmeertje. Daar vonden we inderdaad een nog veel leuker en heel gezellig restaurant aan het water met fantastisch uitzicht. En daar hebben we uitstekend gedineerd.

Bij terugkomst bleken we toch gemist te zijn (tegen onze verwachting in) want er werd gevraagd wanneer we kwamen dineren. Toch nog een soort van denken aan de klanten.

Morgenochtend reizen we weer verder.