dag 6 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robert Kraan - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

Maandag 03-08
Vandaag weer een ander ontbijtadres gevonden, helaas ook weer zonder WiFi, dus na het ontbijt maar weer een McDonald opgezocht waar de WiFi wel werkt en daar alle voorgaande verslagen gemaakt en geplaatst, pfffft.
Daarna naar zuidpunt van Manhattan, om naar het vrijheidsbeeld te gaan. De rij viel mee, maar ook dus weer geen aparte rij voor onze speciale kaart.
Eenmaal op Liberty Island staan er borden dat je van te voren moet reserveren om de sokkel op te kunnen. Bij de kaartverkoop hadden ze al verteld dat we 90 dagen vooruit moeten reserveren om in de kroon te komen, zolang is deze vakantie helaas niet.
Maar nu uiteindelijk dus wel op Liberty Island, waar Yolanda en ik allebei nog nooit waren geweest.
Na voornamelijk in de schaduw gezeten te hebben en daar de volledige audiotour beluisterd te hebben zijn we er snel nog even om heen gelopen, het was vandaag weer erg warm.
Hierna met de boot naar Ellis Island. Hiervan verwachtten Yolanda en ik eigenlijk niet zoveel, maar dat was erg leuk opgezet en interessant, bovendien was het heerlijk koel binnen.
Nu zitten we weer bij een McDonalds om dit verslag te schrijven en te plaatsen. Hierna eten en naar bed.
Ook weer een zeer geslaagde dag!

• 06 Augustus 2015 - 23:28

Rob De Boer:

Geweldig, jammer dat jullie niet naar boven konden in de kroon. Vrijheid kent soms lange wachttijden. Nog een hele week Washington voor de boeg.
    Fijn dat jullie zo genieten.